Videoclipurile reprezintă o modalitate valoroasă și puternică pentru a spune povestea brandului dumneavoastră, de a vă prezenta produsul sau serviciul și de a ajunge în atenția publicului dumneavoastră țintă, iar asta facem noi, folosim povești pentru ca afacerea dumneavoastră să prindă viață, produsul  sau serviciul să ajungă în atenția publicului dumneavoastră țintă cu ajutorul unui mesaj bazat pe transmiterea emoțiilor, sentimentelor  la  care oamenii  se  pot  conencta  și în care vor regăsi beneficiile produselor sau serviciilor dumneavoastră.

Astfel povestea ta devine pasiunea noastră!

De la Idee la Film

Videografia este o modalitate de a transmite mai departe ceea ce simți, privești sau gândești. De aceea acest domeniu se împarte în mai multe categorii . Fie că este vorba de un eveniment privat, fie că este vorba de un eveniment de bussines, ne place să capturăm imagini care să transmită lucrurile exact așa cum sunt în realitate dar ne place să le dăm și o formă cinematică, artistică, pentru a scoate în evidență mai bine importanța și unicitatea evenimentului iar mesajul transmis mai departe să fie ușor de înteles.

MD FILM MAKERS

Commercial & Events Video Production
Your story is my pasion!

Servicii

MD Film Makers  ofera  solutii integrate pentru productia de televiziune, spoturi publicitare si filme de prezentare.  Oferim consultanta pentru realizarea  scenariului    si    a    scriptului,    asiguram    personalul  si    echipamentul   pentru   realizarea  filmarilor, realizam editarea si post procesarea video si audio.

Aria  noastră   de   activitate  include   filme   si  materiale  de  prezentare,  spoturi  publicitare,  emisiuni tv,  videoclipuri , conferinte & teambuilding-uri .

Concept

Decidem conceptul video, aspectul   și  stilul, scriem   scenariul,   stabilim actorii, luăm decizii  cu privire  la locație, stabilim   coloana sonora  și   stabilim    toate detaliile legate de  modul în care va arăta videoclipul final.

Filmare

Acum este  timpul să punem totul   împreună   în   fața camerelor.    Aici lucrează  echipa noastră: director  de imagine, operator   de cameră, inginer de sunet și tehnician  de   iluminat.

Editare

Echipa noastră de post-producție video se   ocupă  de modelarea povestirii , de corectarea culorilor, de înregistrarea vocilor, de adăugarea de muzică si texte și ne asiguram  că videoclipul arată exact așa cum am planificat inițial.

Ultimele proiecte

Comercial

Events

Pentru o nouă imagine online și o nouă identitate vizuală vă punem la dispoziție următoarele categorii de videoclipuri:

Video pentru prezentarea profilului sau activității companiei.

Video documentar sau pentru responsabilitate socială.

Video industrial sau branding.

 

Video de instruire sau comunicare internă.

Video testimonial / recrutare de personal.

Video de eveniment / teambuilding.

 

Portofoliu

În primul rând dorim să înțelegem care este scopul videoclipului dumneavoastră, care este publicul țintă si  cum doriți să reacționeze acesta, pe ce canale urmează să fie distribuit, apoi sa găsim impreună cu dumneavoastră varianta cea mai potrivită pentru realizarea videoclipului pentru ca acesta să își îndeplinească scopul. 

Vă invităm să ne contactați  pentru a discuta detaliat despre proiectul dumneavoastră!

MD FILM MAKERS

Email: contactmdfilmmakers@gmail.com

Telefon: +40 0741 507 884

Adresa e-mail:
Mesajul tau:
trimite
trimite
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Pentru fiecare clip video realizat aveți unul sau mai multe mesaje de bază pe care vreți să le transmite-ți, important este modul în care alegi să transmiți asta  și  de a alege cea mai bună metodă cu  care  publicul  tău rezonează  pentru  înțelegerea  și transmiterea mesajului. 

Faceți o conexiune emoțională

Păstrați-l scurt

Un titlu creativ și un intro captivant

Oamenii  vor  să   împărtășească  clipuri inteligente  și creative, iar  atunci  când combinați imagini în mișcare, personaje puternice  și  o  poveste  puternică   ve-ți reuți    să    vă   conectați   emoțional   la publicul dumneavoastră .

Cele mai eficiente clipuri  pe rețelele  de socializare  sunt de  60, 30 sau  chiar 15 secunde.  Când  vine  vorba de scrierea scenariilor,  mai  puțin,  este  întotdeauna mai mult. Încercați  să transmiteți mesajul cât mai scurt și succint posibil.

Titlul  clipului  trebuie  să  fie   stimulator   și captivant     pentru   a atrage     atenția, iar introducerea clipului  este vitală și ar trebui să   fie    inspirată,   amuzantă   și   informativă pentru   a  încuraja privitorul  să  urmarească clipul până la final.

Folosiți un mod de exprimare pe care să - l poată înțelege audiența dumneavoastră , evitați să fi-ți plictisitori și oferiți o notă de umor clipului dumneavoastră.

" Cu cât spui mai puțin, cu atât mai mulți oameni ar trebui să-și amintească. "

Helen Klein Ross Kiss Metrics

Aspecte  de   care    să   ținem   cont când facem un clip video

Iată câteva dintre principalele beneficii ale unei prezentări video

Înainte să facem un clip  video ar  fi bine să ne  punem următoarele întrebări :

Atunci  când  facem  un scenariu  trebuie să ținem cont de următoarele aspecte:

Care este scopul clipului?

Cui îi este adresat?

Cum vrei să reacționeze cei care îl urmăresc?

Ce valoare aduce clipul în viața  celor  care îl  urmăresc?

Ce canale de distribuție urmează să utilizați?

Este scris într-un mod care să rezoneze cu audiența mea?

Spune o poveste interesantă cu un flux logic?

Folosește o combinație eficientă de sunet și imagini?

Comunică mesajele de bază?

Este posibil ca acest scenariu să-și atingă obiectivele?

Este lungimea optimă pentru canalele de distribuție intenționate?

Informația este mult mai bine captată și memorată dacă este ajutată de un suport vizual;

Cea mai mare parte dintre consumatori preferă vizionarea unui videoclip de prezentare, în detrimentul citirii informațiilor despre produse și/ sau servicii;

Cu ajutorul unui clip video se face o optimizare SEO mai bună, ceea ce duce la creșterea traficului pe site-ul companiei;

Videoclipurile obțin un răspuns emoțional de la publicul țintă, crescând astfel șansele de apel la acțiune;

Videoclipul este un instrument creativ, descriptiv, care prezintă produsul și/ sau serviciile în detaliu, crescând astfel șansele de reacție a publicului vizat, a gradului de conștientizare a acestora și are o rentabilitate mare a investiției;

Într-o eră a digitalizării, în care toată informația se regăsește doar la un click distanță, promovarea video câștigă din ce în ce mai mult teren, depășind barierele TV-ului cu direcție clară spre site-uri, rețele de socializare, panouri publicitare stradale, medii dinamice de promovare prin caravane digitale sau în transportul public comun;

Transformă mesajul într-o poveste